Thursday, January 8, 2015

gelabah vs tenang

rasa lawak angatlah encik sue ni..
time lia gelabah,dia rilek je selesaikan masalah lia.
time dia plak gelabah,lia rilek je tenangkan dia.

ok memang kami saling memerlukan. .
walaupun dia cakap lia hanya kawan sahaja tapi dia masih tidak sedar lagi yang kita ini sebenarnya serasi. .

bukan apa,memang dari mula lagi kami dah berjanji kami hanya kawan sahaja. .bagi mengelakkan pelbagai fitnah,tapi hakikatnya tidak.dia hanya nak mempergunakan perempuan,lagi lagi yang boleh harap macam lia ni. macammana ye nak bukakan pintu hati,susah ni..kena doa banyak-banyak lagi ni...
cuba kalau betul kata lihin,sekurang-kurangnya lia masih kuat bersama dia.. harap sangat dia boleh berubah. semalam lia ada cakap jugak,umur awak dah 24,jadi matang sikit,fikir masa depan. . saya tahu awak banyak join program tapi apa makna program bagi anda sebelum ini kalau awak tak cuba nak ubah diri. ? apa makna ? baru dipermainkan siked dah melenting,kelakar plak,tak pernah nampak dia macam tu..ni pestime. .lia pun jadi tak tentu arah ikut dia lepas dipermainkan..harapnya janji temu pagi ni jadi,kalau betul dia duduk khar lama,bolehlah lia kasi tazkirah memanjang,dan ajar dia untuk jadi lebih matang dan sangat bertanggungjawab.

No comments:

Post a Comment